Monday, August 24, 2009

Serunding Daging

Inilah sambal daging kegemaran yg wajib ada ketika di bulan Ramadhan. Walau sesusah atau seleceh mana pun nak membuatnya tetapi tetap menjadi pujaaan hatiku terutama ketika bersahur...huhu. Dapatlah buat satu balang. Puas hati sangat2 dapat buat sendiri. Cuma time puasa je lah...bulan2 lain tak buat pun sebab tak larat nak mencarik2 daging kecualilah kalau ada yg sanggup tolong....

2 comments:

Watierman said...

Salam Dayang akak punya fav. ni...makan dengan roti pun sedap...nak semangkuk....Selamat Berpuasa & Bersahur buat Dayang Sekeluarga!

dayang_jack said...

K.watie : wlkslm...samalah kte ni kak..sambal daging ni kalo xde cam x lengkap je menu di bln puasa. Nak semangkuk, boleh je tu kak...heheh. Selamat berpuasa dan bersahur!