Thursday, August 20, 2009

Daging Lada Hitam & Sup Petola

Inilah antara menu hari ni yang sempat dyg masak utk mengisi perut walaupun tekak ni xleh nak terima buat masa ni. Tapi kena paksa gak sb kalau tak makan nanti xde tenaga pulak...jadi, dayang masak daging lada hitam dan utk anak2 dayang masakkan sup ayam.

Alhamdulillah...boleh gak telan nasik dgn daging ni sb bau lada hitamnya betul2 membangkitkan selera. Di samping lauk daging, dayang masak sup petola. Memang sedaplah makan time panas2...

O ya sebelum tu, terima kasih yer kawan2 yg sudi datang bertamu di sini. Minta maaflah yer sb terlambat reply mesej2 yg ada tu..tapi dah terjawab pun...xpe2...jgn serik yer utk meninggalkan mesej kat umh dayang walaupun terpaksa menunggu lama utk dijawab...dayang akan ttp reply...al maklumlah kan...dayang x mampu nak beri komitmen 100% dgn aktiviti blogging ni...kena curi2 masa gak tu....faham2 jelah kan...hehe.

2 comments:

blogresipi said...

Selamat berpuasa buat kak dayang sekeluarga :)

~amy liana8886~ said...

akak leh tak kalau xkeberatan letak cara2 nk buat daging lada hitam..aritu sy dah buat tp guna menu udang lada hitam..rase pun best gak..tp yg ni nampak mcm lg best..

slamat berpuasa untuk akak sekeluarga..