Saturday, August 15, 2009

CenCaru Bercili

Salam...hari ni dayang masak ringkas je. Masak cencaru bercili tapi taklah pedas sgt. Anak2 pun suka makan cencaru ni sb mudah nak pisahkan isi dari tulangnya. Lagipun cencaru ni mmg sedap pun. Lain2 menu ialah sayur air tapi tak payahlah yer nak tayang. Sayur dh byk kena repeat kat sini.

Apa2pun...jomlah kita makan2 dgn lauk seadanya ni yer...nak masak lauk lain terasa malaslah pulak. :)

2 comments:

blogresipi said...

Bile tgk ikan cencaru nie tingat kawan kite sorang.. terkial kial dia nk potong ikan.. berpeluh tk dapat2 gak... bila kite pegi tgk, rupenye dia dok potong ikan cencaru pakai pisau cenonet jer... dok attack kat kulit cencaru yg gaban keras tuh.heheheh

dayang_jack said...

huhu...kesiannya die...mmg cencaru ni lain sket cara nk siangnya...xpe lah...at least die sanggup mencuba, kan dp x mcuba langsung...heheh