Saturday, July 11, 2009

Tag Peti Ais dp Ida (Sunkist)

Tag yang terlebih unik ni terpaksalah aku menjawabnya walaupun sebenarnya 'aku tak rela' sb malu nak tayang peti ais yang 'sarat mengandung(pinjam kata2 HaSue) luar dan dalam'....hehe. Apapun, tq ida for giving me this tag.


1. Amik gambar peti ais anda...

Ehem, ni bukan notice board yer....hehe. Ini adalah peti ais kesayanganku sejak 2002 lagi. Masih utuh dan umor pun panjang sampailah sekarang.

2. Apa yg ada di depan peti ais anda?...

Gambar2 anak2 yg menjadi sumber inspirasi dlm masakanku. Ingat masak, ingat anak!....Selain tu, fridge magnetic pun ada dlm pelbagai bentuk dan juga fliers.

3. Brand peti ais?...

LG. Jenama ni boleh diyakini kualitinya. Alhamdulillah, stkt ni x pernah masuk wad lagi. Mmg xnak masuk pun!.....hehe

So, tag ni dyg nak panjangkan kepada nama2 berikut yer (jawab jika sudi) :

1. Kak Nor

2. Hana


4 comments:

sunkist said...

beso nye peti ais tu.. gajah pun boleh muat heheh

hana said...

timo kasih kerna sudi mengetag kiterrr! wokeh la! kita nk amik gambo peti ais kita pulak! hihihi

dayang_jack said...

to ida : ekeke!...ni ler malas nk tayang...mesti ade yg gelak...lupa lah nk ajak gajah tu posing sekali...hahaha!

dayang_jack said...

to hana : tq krn sudi ambik tag ni...mmmmuah!!!