Sunday, September 06, 2009

Kembung Sweet Sour

Semalam menu berbuka dayang sekeluarga teramatlah ringkas disebabkan virus 'M' yang tiba2 menyerang secara berpasukan...huhu. Memang tak dapat nak gambarkan perasaan ni. Apa2pun, dayang sempatlah gak masak lauk lain seperti sup tulang, sayur dan puding buah sedikit tapi x sempat nak ambik gambarnya. Lagipun lauk2 tu dh banyak kali diulang tayang. Ikan kembung ni pun sebenarnya tak terfikir pun nak dibuat sweet sour. Si prinncess tu lah teringin sgt nak makan siakap sweet sour tapi ikannya nggak ada...so, buat je lah ngan ikan kembung ni. Habis gak dimakan....

Resepi Sweet Sour ada di Sini.

2 comments:

ain said...

sedap gak sekali sekali mkn kembong sweet sour.selalunya asyik ikan siakap aje.

dayang_jack said...

memang boleh tahan sedapnya..anak2 pun suka sgt...