Thursday, September 02, 2010

Biskut Tart Nenas


Biskut yg memang wajib dibuat setiap kali raya. Kalau tak sempat buat, kena beli gak...sb dyg teramat2 menggemari tat nenas ni. InsyaAllah, projek kukis ni akan mula beroperasi pd hujung minggu ni. Pinjam dulu gambar2 tahun lepas. 

Kalau nak tau detail ttg resepi tat nenas ni, bolehlah KLIK DI SINI yer. TQ.


6 comments:

emunnn said...

cantiknya tat nenas ni.. sy dah buat tp yg gulung n yg bunga..mst ssh ni nkk buat yg mcm ni kn kak?

Ida Ddapur said...

slm kenal D, dah lama tak mkn tart pesen ni...cantikkk ..selamat hari raya Aidilfitri,ida follow ye..

Uncle Lee said...

Hello Dayang Jack, I love your pineapple tarts. I think 6 pieces with iced coffee will do me fine. Tengok tu sedap betul....I thnk da tentu melt in the mouth.

Looks like banyak kerjah too, huh?
But they look fantastic and love your presentation.
You have a pleasant week, selamat berpuasa and keep a song in your heart, Lee.

MuHdaMiRuL93 said...

macam mana nak buat jem dia??
tak pernah buat tart selama ni...

Eliza said...

Salam. Cantiknya kuih tart nenas ni. Rajinnya buat stail gini. Akak selalunya main terap je.

`SELAMAT HARI RAYA BUAT DAYANG SEKELUARGA. AMPUN MAAF JIKA ADA TERKASAR BAHSE. MINTAK HALAL SEGALA RESEPI DI SINI YG AKAK CUBA YER'.

IZAN ALI said...

salam ....ne lh nak reqst respi tat cornflake ade tak dlm simpanan dj mintak share kat sini