Wednesday, September 02, 2009

Mee Kari...lagi dan lagi

Ini pula menu semalam. Seriously, mi kari ni memang sedap dan tak muak. Anak2 dan hubby suka sangat lebih2 lagi si princess tu...kalaulah diberi pilihan buat mi, dah pasti dia nak mi kari ni. Mi lain dia tak berapa suka. Tak taulah nak kata apa...citarasa masing2 kan...

Resepi mi kari dayang ni dah banyak kali diulang tayang...nanti kalau nak resepinya, cari kat label 'mee' ni yer... belum cuba belum tau...bila dah cuba terus jatuh cinta.... :)

2 comments:

ain said...

aduhh dayangggg...mcm2 ada kat umah dayang ni, ada sup tulang, ayam goreng rempah,kembung bakar, pulut panggang...bestnyaaaaaa!!!!!

dayang_jack said...

huhu...toce2...lauk2 biase je ni...nak mamam?..mai la join skali..heheh