Sunday, September 06, 2009

Donut II

Petang semalam sempatlah buat donut sikit sebagai memenuhi permintaan anak2. Yang si kecik tu dh x sabar2 nak makan manakala si kakaknya pula terpaksalah menunggu waktu berbuka barulah dapat menjamah. Resepi donut dayang boleh lihat di Sini. Cuma kali ni dayang guna tepung roti memandangkan stoknya masih ada lagi.

Apa2pun rasanya tetap sedap dan lembut. Yang paling penting, teknik membuatnya kena betul utk mendapatkan hasil yang memuaskan. Walaupun bahan2 dan sukatannya dah betul tetapi kalau tak kena caranya, memang takkan menjadi.

2 comments:

ain said...

akak lum pernah try buat donut2 ni, takut tak jd sbb takut teknik salah.hehe

dayang_jack said...

cubalah wat sekali kak...mana tau menjadi...guna adunan sikit je dulu...