Thursday, February 17, 2011

Stuffed Tofu

Tauhu sumbat ni tak berapa kemas dan cun tapi rasanya enak bangat! Baru terfikir nak buat setelah sekian lama tak makan. Resepinya ada DI SINI atau DI SINI. Nak tau tak, kalau DJ buat tauhu stail gini, kena buat byk2. 6-7 keping belum tentu cukup. Bila dah siap goreng, terus ratah dgn sos cili...tak dan nk makan dgn nasik...hehe.


Jom jamu mata jelah yer...tak payah nak mintak2 sb sudah habiss!...hihi. Kalau rasa teringin nk buat, sila2lah cuba resepi ni. O ya lupa nak ckp, yg nampak tak kemas ni pasal DJ celup dgn lebihan batter buat roti goreng  rangup ptg smlm...sayang nak buang sb msh elok lg...pas tu DJ tambah sedikt air, jd cair ler plak...hmm, biar jelah...time nk goreng habis terburai inti kat dlm tu...haha. Apa2pun, selamat juga dimakan...


***resepi kek coklat kukus akan ditulis sedikit masa lg. Harap sabar menanti. TQ

3 comments:

Mas said...

sedappnya tauhu sumbat2 ni..
mas suka..
tengok pun dah terliur..he..he.

Kak Sam said...

DJ, sebabkan yanng ni dah habis. Lain kali kalau nak buat lagi bagitau ye. Bolah tumpang semulut.

Peri PiA said...

i love tofu :)