Thursday, March 03, 2011

Udang Goreng Kicap



Malam ni masak udang cincai jer. Dah tak tau nak masak apa dah. Tapi lauk sejenis ni pun boleh mengancam selera...hehe. Selain tu, masak sayur air sket. Oklah tu kan....

Resepinya ringkas jer. Dah namanya cincai, main campak2 jelah apa yang ada depan mata. Nak cepat sebenarnya, perut pun dah berkoroncong dan bergendang...haha. Actually, siang tadi tak makan nasik. Konon2nya nak berdiet, ahaks. Tapi ntahlah, mcm tak ada perubahan jek...huhu. Lantaklah yer...janji bahagia...hehe

Jom jamu mata!...nak resepi??...nanti update lagi.

10 comments:

Mas said...

kak dayang..sedapnya tengok udang tu....
ada lagi ke..he..he..

m!sZ zAL!nA said...

mtak sket

Kak Sam said...

Kak DJ diet tu cam tak betul je. Hehehe jgn marah ye.

DJ Dayang said...

@Mas

alahai, dah abih la mas, akak ratah sampai habis...hehehe

DJ Dayang said...

@m!sZ zAL!nA
huhu..dah finish...hehehe

DJ Dayang said...

@Kak Sam
diet kak DJ ni lain punya stail, mmg xleh ikut, tp kalo nk ikut leh gak tp risiko sendiri mau ingatlah...hehe

izahdaut said...

akak..sedap giler ni...cincai yg sedap..udang ni lagi cincai lagi sedap sebab baru terasa keudangannya tu kan

MyStar.Anise said...

sedap nyer..!

fuzidss said...

sukeeeeee kita sukeee

Siti Indrawati said...

Assalam kak ..tergodanya dengan lauk udang ni..cepat2 updte resepinya yer..nyam3x