Friday, March 25, 2011

Siakap Sos Masam Manis


Ada siapa2 nak temankan DJ meratah ikan dlm sos ni???...Sedap bangat sampai tak hingat dunia...hehe. Saiz ikan ni agak besar dan harganya rm6 jer. Puas hati sb biasa beli rm8.99 kat pasaraya sekian2...tapi tak kesahlah kan, DJ tak berkira sgt psl jarak harga ni. Yang penting, kalau rasa nk masak, DJ beli jer mana2 tempat. Janji dpt makan. Lagipun lebih jimat berbanding beli tapau atau makan kat restoran seafood..mau ratusan gaklah habis...haha.

10 comments:

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam DJ
Mama nak temankan DJ ratah2 ikan dlm sos ni..hehehe mama nak bahagian kepala cukup lah hahaha Sedap!!

Watie Rose said...

old time favouritelah kak...hik3

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam DJ....
dah bersila dah ni... tunggu air basuh tangan tak sampai2 lagi ni.... kang kita gi dapur basuh kat sinki jelah eikk.. hehehe...

izahdaut said...

nak jugak na jugak..akak letak nenas ye..

lina said...

salam - DJ ni dah duduk bersila nak tumpang tolong kasi perabis...nampak sedap :)

DJ Dayang said...

@Mama Hawa/Mama Nani

hehe...trm ksh sudi temankan dyg makan ikan nih...mmg garing kat kepala tu...hehe

DJ Dayang said...

@Watie Rose

akak pun suke ikan siakap masam manis sejak kenal hubby...ahaks

DJ Dayang said...

@MaDiHaA a.k.a Ratna

w'salam,
hahaha...buatlah mcm rmh sendiri yer kak...

DJ Dayang said...

@izahdaut

hihi..jgn lupe bwk bekal dr umh izah tau. lps mkn ikan, kte makan muffin lak...hehe

o o x ltk nenas tp letak epal n tomato jek. nenas lupe beli...hehe

DJ Dayang said...

@lina
w'salam...

lps makan, tolong cuci pinggan2 tau...heheh