Wednesday, April 21, 2010

Ayam Masak Padang



Kali ke berapa entah buat ayam stail gini. Setakat ni tak pernah jemu lagi sb apa??...sebab keenakan rasanya itu yg membuat hati ini bertambah sayang dan semakin sayanggg....hehe. Rugi wooo kalau tak cuba masakan Padang...

Sebenarnya, hari ni nak masak 2 jenis lauk. Ayam Padang dan Ikan Bakar. Tetapi si kecik merengek2 pulak dah. Tu yg terpaksa berhenti memasak. Sempat masak satu lauk jer. Ikan tu dah siap perap tapi esok2 jerlah. Lagi lama perap lagi bagus kan...


Resepi ayam Padang boleh rujuk DI SINI. Terima kasih atas kunjungan rakan2 semua. Tuan rumah memohon maaf sekiranya belum sempat lagi berborak atau membalas komen anda ketika ini. Jika ada masa terluang nanti, pastinya akan dijawab satu persatu. Jangan serik yer utk meninggalkan jejak di sini...hehe.


4 comments:

fuzidss said...

mesti cuba ni...thanks dayang

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, baru hari ni jln2 umah Dayang. Wallaaaaaaaaa.... memang minat ayam msk2 ala padang ni, tak tahan, sure mkn btambah2 nt..

leen hussain said...

cedap!cedap!cedap!Leen pun slalu makan...tapi beli..hahahaha!...nak kena try gak lepas ni dayang...

dayang_jack said...

>>fuzidss

u're welcome.... jgn lupe dah buat nanti anto sepinggan yer....hehe

>>Sariyusa

w'salam...trm ksh yer krn sudi singgah ke sini...resepi masakan Padang mmg sedap2 belaka...kalau mkn mmg btambah2 berat ni...hehe

>>leenn

ala leenn...senang jer nak wat...kejap jer dh siap...gerenti lps tu nak buat lagi...hubby pun gerenti sukeee...hehe