Monday, January 25, 2010

Ikan Bakar & Air Asam




Menu tengahari tadi.... Seakan-akan berjanji pulak dgn Kak Nor Ganu dan Hana Jepun tu kan...hehe. Memang betul kata Kak Nor, masakan sebegini kalau makan mmg tak puas...mahu bertambah nasik dibuatnya. Tapi nasib baiklah hari ni tak menambah....on diet katakan...hehe.



Air asam ni ramai yg dah tau cara nak membuatnya kan. Senang jer tu, rasa2 resepi ni lebih kurang sama ngan resepi yg ada kat umah hana tu. Bolehlah jenguk kat situ yer. Kalau rajin nanti dyg tulis resepinya di sini. Cuma separuh daripada bahan2 ni dyg blend kasar dan separuh lagi dihiris gitu jer. Memang sedaaaappp!!!




3 comments:

Noorma Ismail said...

walaupun masih pagi, tp kecur air liur tgk ikan bakar ngan air asam tu...sedapnyer....

TREAT AND TRICK said...

Amboi DJ terliur tengok ikan bakar dengan air asam tu.....

dayang_jack said...

>>Noorma :

hehe...mmg sedaaappp!!...air asam tu byk2 utk spare...mana tau nk buat ikan kukus pulak...hehe


>>Treat n Trick :

kena sedia tisu ni...mai makan!!..hehe