Friday, November 20, 2009

Cuti Rehat jap.....

Salam....

Dah beberapa hari x sempat nak kemas umah, tayang menu dsb. Walau bagaimanapun, terima kasihlah kpd rakan2 dan pengunjung setia krn tak jemu2 singgah ke rumah agak sunyi dan suram ni. Harap bersabarlah yer tuan2 dan puan2. Ketika dan saat ini dyg sedang bercuti rehat dari segala aktiviti di alam maya ni demi menumpukan perhatian pd hal2 lain. Jadi, tak ada n3 lah yer selama bbrp hari ni. Mungkin dlm 10 hari gitu....tak lama, kan?? sekejap jer tu...jangan ada yang kerinduan lak nanti yer. Dah bagi tau awal2 lagi ni...kang ada lak tercarik2, ternangis2...huhu...tak mau lah mcm tuu... kita akan kembali bersiaran selepas bercuti rehat nanti.

Apa2pun jutaan terima kasih dyg ucapkan pd rakan2 serta pengunjung yg dihargai sekalian krn sudi tinggalkan msg kat cbox tu. Jika ada masa terluang, dyg akan reply. Tak lupa juga kpd yang tlh sudi mencuba resepi2 di sini, terima kasih banyak2 yer. Resepi2 di sini adalah utk dikongsikan bersama dan silakanlah salin @ C&P resepinya jika sudi. Terima kasih. (dah dihalalkan yer, tak perlu minta izin lagi tau...hihik).

Di sini juga dyg ingin memohon seribu kemaafan jika ada salah silap, terkasar bahasa yg mungkin tak disedari tlh mengguris hati kawan2 sepanjang kita bersiaran di sini. Mungkin juga ada yg tak menyenangi diri ini...who knows...therefore, i'm so sorry....

Kepada kak Rosaliza, Cik Ani dan Azatie (setakat yang diketahui pada masa ni), tahniah yer kerana berjaya membuka blog masing2. Semoga bertambah cerialah alam maya ni dgn kehadiran bloggers seperti anda. Ada masa nanti, dyg akan singgah.

To HaSue, Congrats yer kerana telah berjaya menjadi bidan kpd Chombi. Kiut miut anak2 Chombi tu. Dah bagi nama ker belum?? jgn lupa register sijil kelahiran sekali tau...heheh.

To the followers, thanks for supporting me. Jika sudi, tinggalkan add Gmail anda di petak komen atau ke emel dyg yer. tq. Jika tak ada, cepat2 buat akaun tau...heheh.

Sebelum terlupa, dgn kesempatan ini(walaupun terlalu awal) dyg ingin mengucapkan Selamat Meyambut Hari Raya Aidil Adha kepada seluruh umat Islam tak kira di mana jua berada (mana2 yg sempat singgah di sini)....... Tingkatkan pergorbanan, suburkan keikhlasan. Semoga diberkati Allah selalu.

Sekian. Wassalam.

12 comments:

LOVE2COOK said...

Kak Dayang! I missed U so much! hehehehe! ;)

Anyways, advance Aidiladha wishes to U kak!!! :)

Watierman said...

Selamat Bercuti yer Dayang....Dan Selamat Menyambut Aidil ADha...Maaf Zahir & Batin....

K.Nor said...

dayang, jgn g lama2 tau.. g kejap2 dah la.. ramai yg rindu nanti terutamanya k.nor la.. mmuuuuuah sayang dia

slmt hari raya haji buat dayang sekeluarga

E-na Zarina said...

Selamat bercuti n selamat hari raya aidiladha utk dayang sekeluarga...take care

HALAMANKU said...

Kak Dayang...miss un menu he he he...Selamat bercuti moga selesai segala urusan n cepat bersiaran semula he he Selamat Hari Raya Aidiladha tuk Akak Sekeluarga.

HaSue said...

tq 4 da wish 4 chombi..hihi..lom ada nama lagik..kelak leh kitak cadangkan gi ya...
apa2pun selamat bercuti n semoga setel urusan suma..
dapo kitk dah tolong mop n sapu dah tok ;)

dayang_jack said...

Dj>>Love : Missed u too!!!...hehe

dayang_jack said...

Dj>>K.Watie : thanks kak. Salam aidl adha gak buat akak sekeluarga... :)

dayang_jack said...

DJ>>K.Nor : x lame kak. jap jer tu....kte pun dh rindu sgt2 ni nk updte blog..heheh

salam adil adha gak buat akak sekeluarga...mmmuah!!..psstt! toce2 yg satu tuu...hihi...caayang die!!

dayang_jack said...

Dj>>E-na : thanks. Salam adil adha gak buat ena sekeluarga... :)

dayang_jack said...

Dj>>erma181 : thanks. salam aidil adha gak buat erma sekeluarga. Free nanti akak singgah yer... tq.

dayang_jack said...

Dj>>HaSue : bestnya ada org tlg mop lantey. toce2. mmmuahhh! salam aidil adha buat ktk sekeluarga....