Friday, November 06, 2009

Breakfast

Jarang tayang menu berakfast kat sini. Entah, hari ni terajin lak nak ambik gambar. Actually, pagi tadi dyg masak nasi goreng gak tapi pic blur ler....alahaii....gara2 nak cepat ler tu...sakit mata nengok tau. Oleh itu, tak jadi nak tayang, kang ada lak yang pening-pening lalat nanti, akaaak jugak yang susah...huhu.

It's ok... next time boleh snap cantik2. Kita tayang apa yang ada je lah. Ini sarapan ringkas dyg. Memandangkan ulser masih tak hilang lagi plus nak diet gak ni...hehe, dyg makan campuran oats+cornflake+mixfruits+susu dan jus oren jer. Sedap dan cukup mengenyangkan.

Well, that's all for today. Kalau sempat, dyg akan update lagi utk menu tengahari nanti.
Have a nice day!

5 comments:

ain said...

bfast cam ni simple but healthy!!

LOVE said...

Oooh, this is Rishie's breakfast every alternate days. Memang healthy. Love usually tak ambik brekpas, but if lapar gak..Love pun mkn bersama nih! ;)

dayang_jack said...

k. ain, btl tu simple but healthy.

dayang_jack said...

k. ain, btl tu simple but healthy.

dayang_jack said...

Love, kene ambik bfast gak tu...at least toasted bread ker..hehe. tp tu ler kan selera pagi2 ni kdg2 kurang...huhu