Saturday, September 12, 2009

Masak Lemak Nangka

Menu masak lemak nangka ni memang dah menjadi kegemaran dayang sejak azali lagi. Mana taknya, kat belakang rumah(di kampung) penuh dgn pelbagai jenis pokok tanaman termasuklah pokok nangka. Jadi, dah biasa makan tapi mak je lah selalu memasaknya...dayang bertugas sbg tukang makan je..huhu....

Nak masak lemak nangka ni pun sebenarnya tak susah kalau ikut resepi dayanglah. Resepi orang, dayang tak pastilah pulak kan...citarasa masing2...yang penting, sedap. Kalau masak kari nangka pun sedap gak ni....apa2pun layan jelah dulu yer..nanti dyg update resepinya....

0 comments: