Monday, July 13, 2009

Mee Kari lagi....

Tak sia-sia la masak mi utk mlm ni...kenyang perut...Alhamdulillah...Memang dh plan dr semalam lagi sb keledek merah tu msh ada lagi dlm stok. Beli satu bungkus(dlm 2 kilo lbh) hari tu harganya rm2 je.


Masakan ni cam biasa, masakan favorite. Setiap kali nak buat mi kari, resepi bonda gak jd pilihan walaupun dah ditokok tambah oleh dayang. Tak muak walaupun makan berkali2...therefore, once again thanks to ida for trying this recipe...lebiuu!...

Boleh tgk resepi ni kat SINI yer.

2 comments:

blogresipi said...

Macam same plak.. kite pun masak mee ari gak :)

dayang_jack said...

o ye ke?..sama lak test kte ni...hehe