Wednesday, May 06, 2009

Minta Maaf,...Minta ampuuunn!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera dayang ucapkan kpd semua rakan blogger yg dikasihi dan dirindui selalu. Harap2 semuanya sihat dan ceria. Terima kasih juga tak terhingga atas kunjungan anda semua yg x jemu2 mengintai rumah dayang di samping mesej2 yang tak dapat dayang balas buat sementara waktu. Dayang minta maaf kpd semua yer…ketika dan di saat ini dayang mmg x sempat nak jalankan aktiviti blogging atas sebab2 yang x dpt dielakkan. InsyaAllah, dah settle nanti, dayang akan aktif balik. Banyak benda nak share ngan u all… Terima kasih juga diucapkan kpd Azalea kerana x putus2 menghantar sms bertanyakan ttg akak. Akak sihat. Jangan risau. :) ...HaSue, Lina, K.ros n semua yg tlh sudi tinggalkan jejak tu,...thank you so much!...rindu u all!!...MMuaaahhhh!

Kepada yang telah mencuba resepi dayang, thanks a lot. Jangan serik yer…walaupun tuan rumah xde, masuk jer…buatlah macam rumah sendiri... :)

Mmuah3x! I Miss u all!!!... Ceria Selalu!!!!

Dayangjack

3 comments:

HaSue said...

salam...sineylah sebenarnya kitak mhilang tok?ada mslh internet kah?cepat2 online balit k..lamak x beloya tok..hehe

ummi said...

Salam Dayang, x sihat ke? Akak harap akan setel segera semua perkara dan boleh kembali berblogging eh..ramai yang rindu nanti..syuusyaaahhh...hehe

D'Rimba said...

Salam, jemputlah ke blog saya ya. Terima kasih.